blank

Bemutatjuk a Threads algoritmusát! Posztolj tudatosan!

A Threads egy új szöveg alapú közösségi platform, amelyet a Meta fejlesztett ki és dobott piacra a hálójában lévő Facebook, Instagram, WhatsApp mellé. A platform 2023 őszén jelent meg, azonban Magyarországon csak pár napja érhető el. Elsősorban a közeli barátokkal és családtagokkal való kommunikációra lett kialakítva, de mint tudjuk az influencerek, a hirdetések és a cégek sem maradhatnak ki sokáig a buliból, így most hoztunk néhány tippet, hogy még jobban megismerhesd a Threads algoritmusát, hogy első pillanattól kezdve a kedvence lehess. 

Első gondolatunk a felülettel kapcsolatban, hogy nem lesz hosszú életű és csak egy bizonyos közeget fog megszólítani. Nézzük az előnyöket, mert a Threads számos olyan funkciót kínál, amelyek megkönnyítik a személyes kapcsolatok fenntartását. Ezek közül a legfontosabbak a következők:

  • Egyszerű és intuitív felhasználói felület: A Threads felhasználói felülete egyszerű és könnyen kezelhető, így könnyen megtalálhatod a keresett tartalmakat. Ennek lehet az is az oka, hogy egyelőre nem sok értékes hazai tartalommal lehet találkozni rajta.
  • Gyorsan töltődő tartalmak: A Threads tartalmai gyorsan töltődnek, így nem kell várnod, hogy megnézhesd őket. A posztok gyorsan képesek terjedni és közzétevődni.
  • Hatékony adatvédelem: A Threads számos olyan adatvédelmi funkciót kínál, amelyek segítenek megvédeni a személyes adataidat, valamint az Instagramhoz hasonlóan itt is eldöntheted, hogy zárt vagy nyilvános fiókot szeretnél közzétenni. 

A Threads előnyei a vállalkozások számára

  • A Threads egy hatékony módja a közeli ügyfelekkel való kapcsolattartásnak. A platform segítségével könnyen megoszthatsz információkat és tartalmakat a célközönségeddel. Feltéve, ha a közösséged jelen van a Threads felületén és aktívan használja azt. Ehhez elegendő egy 
  • A Threads segíthet a márkaépítésben. A platform segítségével megmutathatod, hogy egy valódi és emberi márka vagy.

Mi vállalkozásfejlesztési szempontokat figyelembe véve egyelőre tartózkodunk a Threads használatától és azt tapasztaljuk, hogy célközönségünk is hasonlóan van vele. Mindennek ellenére a Threads egy új és izgalmas platform, amely számos lehetőséget kínál a vállalkozások számára. Ha a te közösséged aktívan áttért a platformra és szeretnél közelebb kerülni a hozzájuk és erősíteni a márkád, akkor mindenképpen érdemes fontolóra venned a Threads használatát. 

Posztok rendszeressége és tartalma

A közösségi média posztolás gyakorisága és tartalma számos tényezőtől függ, például a vállalkozásod típusától, a célközönségedtől és a marketingcéljaidtól. Általánosságban elmondható, hogy érdemes olyan gyakran posztolni, hogy a célközönséged mindig friss tartalmakat találjon, de ne túl gyakran, hogy ne legyen túlságosan zavaró:

  • naponta 1-2 poszt: ha kisvállalkozó vagy, kevés követővel rendelkezel és további ügyfelekre van szükséged, akkor rendszeresen jelen kell lenned ezen a platformon, hogy az algoritmus elégedett legyen a munkáddal. 
  • hetente 3-5 poszt: a nagyobb követőszámmal és hírnévvel rendelkező vállalkozásoknak azonban elegendő kevesebb tartalmat közzétenni, hogy fenntartsa közössége érdeklődését és nagyobb aktivitást generáljon egy-egy közzététellel. 

A Threads által kedvelt képek mérete nem hasonlít egyetlen korábbi platforméra sem, így a megszokott fekvő téglalap és négyzet mellé most megjelent az álló téglalap méret is, hogy az élet ne legyen egyszerű, ha tartalomgyártásról van szó. A Threads által kedvelt méret nem más, mint 1424 px magasság és 1070 px szélesség. Hasonlóan a többi közösségi média felülethez tartalmi szempontból a rövid, tömör és lényegretörő tartalmak kerülnek előtérbe, hiszen a felhasználók jobb esetben azokat olvassák csak végig. 

Íme néhány konkrét tipp, amelyek segíthetnek abban, hogy a Threads posztjaid sikeresek legyenek

  • Készíts személyes és informatív tartalmat: A Threads posztok elsősorban a közeli kapcsolatokról szólnak, ezért fontos, hogy olyan tartalmakat készíts, amelyeket a célközönséged érdekesnek és értékesnek talál.
  • Használj képeket és videókat: A képek és videók segítenek abban, hogy a posztjaid vizuálisan vonzóbbá és érdekesebbé váljanak.
  • Használj releváns hashtageket: A hashtagek segítenek abban, hogy a posztjaid eljussanak egy még szélesebb közönséghez.

Ha követed ezeket a tippeket, növelheted a Threads posztjaid sikerének esélyét.

Ha tetszett, akkor oszd meg másokkal is