Value Management Network

Arculattervezés | Value Management Network

Arculattervezés

Az egy­sé­ges meg­je­le­nés út az ügy­fe­lek bizal­má­nak elnye­ré­sé­hez. Hiszünk ben­ne, hogy egy arcu­lat akkor szép, ha annak min­den ele­me har­mó­ni­á­ban van egy­más­sal. Legyen szó egy logó­val ellá­tott levél­pa­pír­ról, vagy a közös­sé­gi média olda­lak elren­de­zé­sé­ről.

arculattervezés

Miért éri meg saját arculatot kialakítani?

A jó arcu­lat az, ami­kor az ügy­fél vagy a vásár­ló meg­lát egy for­mai ele­met, akkor rög­tön fel­is­me­ri a mögöt­te álló vál­lal­ko­zást. Az ügy­fe­lek­ben az egy­sé­ges arcu­la­ti stí­lus növe­li a bizal­mat, hiszen pro­fi meg­je­le­nést köl­csö­nöz a vál­lal­ko­zás­nak. A PR és mar­ke­ting­ügy­nök­sé­gi csa­pa­tunk elké­szí­ti a vál­lal­ko­zá­sod arcu­la­ti kézi­köny­vét, amely tar­tal­maz­za az elké­szí­tett vál­lal­ko­zás­hoz tar­to­zó szín­kó­do­kat, for­mai és gra­fi­kai ele­me­ket is. 

Alap­sza­bály, hogy az arcu­la­ti ele­mek­nek min­dig össz­hang­ban kell len­ni és lehe­tő­ség sze­rint min­den vál­lal­ko­zás­hoz kap­csol­ha­tó anya­gon sze­re­pel­tet­ni kell azo­kat. Csa­pa­tunk min­den eset­ben ügyel a har­mó­ni­á­ra, a letisz­tult­ság­ra, a tar­ta­lom és meg­je­le­nés össz­hang­já­ra, legyen szó logó­ter­ve­zés­ről, levél­pa­pír­ról, bélyeg­ző­ről, közös­sé­gi média posz­tok­ról,  hir­de­té­si ban­ne­rek­ről, cso­ma­go­lás­ról vagy egyéb vizu­á­lis arcu­lat­ról. 

Ismerd meg referenciáinkat

Ismerd meg koráb­bi mun­ká­in­kat és ügy­fe­le­ink véle­mé­nyét!

Válassz egy szolgáltatást és szabd személyre!

Vál­lal­ko­zá­sod szá­má­ra szab­ha­tod szol­gál­ta­tá­sa­in­kat és rend­sze­rünk annak meg­fe­le­lő­en készít neked egy árat. Ügy­fél­fi­ó­kod­dal könnye­dén meg is ren­del­he­ted, szü­ne­tel­tet­he­ted vagy lemond­ha­tod azo­kat! A tel­jes haté­kony­ság eléré­se érde­ké­ben java­sol­juk, hogy ismerd meg továb­bi PR és mar­ke­ting szol­gál­ta­tá­sa­in­kat is.

Kis és nagy­ar­cu­lat ter­ve­zés a logó­tól, a bélyeg­zőn és levél­pa­pí­ro­kon át, egé­szen a hon­la­pok arcu­la­tá­ig meg­ter­vez­zük kiné­ze­ted.

Beál­lít­juk hír­le­vél mar­ke­tin­ged alap­ja­it, majd három külön­fé­le ter­vet készí­tünk neked, ame­lye­ket bár­mi­kor könnye­dén módo­sít­hatsz.

Sab­lo­no­kat ter­ve­zünk neked, ame­lye­ket könnye­dén sze­mély­re szab­hatsz és posz­tol­hatsz ügy­fe­le­id­nek a közös­sé­gi médi­á­ban.

Vizu­á­lis ele­mek kiala­kí­tá­sa, logó és már­ka­ele­mek integ­rá­lá­sa a ter­mék­re, vala­mint har­mo­ni­zá­ló szín­pa­let­ta lét­re­ho­zá­sa.

Betű­tí­pu­sok kivá­lasz­tá­sa vala­mint annak egy­sé­ges for­mai és szín­be­li ter­ve­zé­se és tér­be­li elhe­lye­zé­se, hát­tér nél­kü­li vég­le­ge­sí­té­se.

Külön­fé­le BTL és egyéb rep­re­zen­tá­ci­ós ter­mé­kek, nap­tá­rak, bög­rék, pólók, puló­ve­rek, ter­ve­zé­se és üzle­ti part­ne­rünk álta­li kivi­te­le­zé­se.

Nem tudod, hogy milyen szolgáltatásra van szükséged?

Sem­mi gond! Meg­ren­de­lés előtt lehe­tő­sé­ged van díj­men­te­sen online videó kon­zul­tá­ci­ó­ra idő­pon­tot fog­lal­ni hoz­zánk, ahol elmond­ha­tod, hogy mik az elkép­ze­lé­se­id, mit sze­ret­nél elér­ni. Ez alap­ján kol­lé­gá­ink segít­sé­ged­re lehet­nek abban, hogy a meg­fe­le­lő szol­gál­ta­tá­so­kat állít­sá­tok össze.

Gyakran Ismételt Kérdések

Hiszünk ben­ne, hogy nin­cse­nek buta kér­dé­sek. Kez­dő vál­lal­ko­zó­ként mi is tele vol­tunk kér­dé­sek­kel és még emlék­szünk milyen jó érzés volt, ami­kor vala­ki azok­ra kielé­gí­tő választ adott szá­munk­ra. Sen­ki nem vár­ja el tőled, hogy egy olyan terü­let­hez érts, amely nem tar­to­zik köz­vet­le­nül a szak­mád­hoz, így össze­gyűj­töt­tünk pár kér­dést, ame­lyek érde­ke­sek lehet­nek szá­mod­ra egy hon­lap vagy webshop meg­ren­de­lé­se előtt. 

Az arcu­lat­ter­ve­zés segít meg­kü­lön­böz­tet­ni a vál­lal­ko­zást a ver­seny­tár­sak­tól, erő­sí­ti a már­ka­azo­nos­sá­got, növe­li a fel­is­mer­he­tő­sé­get és segít kiala­kí­ta­ni a pozi­tív vál­la­la­ti imázst. Mind­ez hoz­zá­já­rul ahhoz, hogy vál­lal­ko­zá­sunk időt­ál­ló és érté­kes legyen. 

Az arcu­lat ele­me­ket tar­tal­maz­hat­nak, pél­dá­ul logó, szín­pa­let­ta, betű­tí­pu­sok, gra­fi­kai ele­mek, szim­bó­lu­mok, fotó stí­lu­sok, elren­de­zé­si irány­el­vek és vizu­á­lis kon­cep­ci­ók. Egy arcu­lat részét szin­te bár­mi képez­he­ti, ami vizu­á­lis, hang vagy képi meg­je­le­nés­ben azo­nos ele­mek­ből áll.

Az arcu­lat cél­zot­tan a cél­cso­port pre­fe­ren­ci­á­i­hoz és érdek­lő­dé­sé­hez iga­zít­va, haté­ko­nyan és könnye­dén meg­je­gyez­he­tő és fel­is­mer­he­tő lesz, amely meg­ra­gad­ja a figyel­mü­ket és szí­ve­seb­ben tér­nek vissza a vál­lal­ko­zás­hoz. 

Az arcu­lat­ter­ve­zés folya­ma­ta álta­lá­ban a bri­ef készí­tés­ből, kuta­tás­ból, kon­cep­ci­ók kidol­go­zá­sá­ból, ter­ve­zés­ből és végül a vég­ső arcu­la­ti ele­mek kiala­kí­tá­sá­ból áll. Az arcu­lat­ter­ve­zés idő­igé­nyes folya­mat, amely több hétig vagy akár hóna­po­kig is eltart­hat. Az arcu­lat­ter­ve­zé­si folya­mat hossza függ a vál­lal­ko­zás vagy már­ka­név mére­té­től, a ter­ve­zé­si igé­nyek­től. 

Az arcu­lat­ter­ve­zés ára vál­to­zó, és függ a vál­lal­ko­zás vagy már­ka­név mére­té­től, az igé­nyek­től. ténye­ző­től függ, pél­dá­ul a vál­lal­ko­zás típu­sá­tól, a piac­tól, a már­ka­épí­té­si stra­té­gi­á­tól és az arcu­lat haté­kony­sá­gá­tól. Álta­lá­ban az arcu­lat­ter­ve­zés hosszú távú befek­te­tés­nek tekint­he­tő, amely hoz­zá­já­rul­hat a vál­lal­ko­zás vagy már­ka­név hosszú távú sike­ré­hez és növe­ke­dé­sé­hez.

Kerekasztal-beszélgetés

Ismerj meg hoz­zád hason­ló vál­lal­ko­zó­kat és kap­cso­lódj a havi kerek­asz­tal-beszél­ge­té­se­ink­hez online!

tartalommarketing - PR és marketing

Díjmentes szakmai közösségek

Lépj be vala­me­lyik DÍJMENTES Face­book közös­sé­günk­be és fedezd fel közös­sé­ge­ink ere­jét!

Kapcsolódó szolgáltatások

Ismerd meg továb­bi szol­gál­ta­tá­sa­in­kat és intézd ügye­i­det online!