Value Management Network

Vállalkozói inkubáció: Tartalommarketing és stratégiaalkotás alapjai | Value Management Network

Vállalkozói inkubáció: Tartalommarketing és stratégiaalkotás alapjai

2024. September 16. @ 16:00 - 20:00 CEST

Vál­lal­ko­zó­ként egy pár éve még ele­gen­dő volt heten­te pár alka­lom­mal, ran­dom módon kiten­ni egy-egy posz­tot a közös­sé­gi média felü­le­tek­re, hogy remek kon­ver­zi­ó­kat érhes­sünk el. A digi­tá­lis tar­tal­mak elő­re­tö­ré­sé­vel ez azon­ban nagy­ban vál­to­zott és az orga­ni­kus vál­lal­ko­zói tar­tal­mak jóval hát­rébb soro­lód­tak, mint annak ide­jén. Azon­ban aggo­da­lom­ra sem­mi ok, ugyan­is egy jó stra­té­gi­á­val és kisebb összeg ráfor­dí­tá­sá­val még ma is hatal­mas sike­re­ket lehet elér­ni. Sze­ret­néd meg­tud­ni, hogyan épít­hetsz haté­kony tar­ta­lom­mar­ke­ting stra­té­gi­át, ami növe­li a vál­lal­ko­zá­sod ismert­sé­gét és bevé­te­lét? Csat­la­kozz hoz­zánk erre a vál­lal­ko­zói inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zás­ra, és sajá­títsd el a tar­ta­lom­mar­ke­ting és stra­té­gia­al­ko­tás alap­ja­it, és kezdd el alkal­maz­ni a gya­kor­lat­ban!

Mit ad neked ez a vállalkozói inkubáció?

  • tar­ta­lom­mar­ke­ting alap­jai Bemu­tat­juk a tar­ta­lom­mar­ke­ting fogal­mát és annak fon­tos­sá­gát a mai üzle­ti világ­ban. Meg­ta­nul­ha­tod, hogyan épít­hetsz haté­kony tar­ta­lom­mar­ke­ting stra­té­gi­át, amely növe­li a vál­lal­ko­zá­sod ismert­sé­gét és bevé­te­lét.
  • a cél­kö­zön­sé­ged meg­ha­tá­ro­zá­sa: segí­tünk, hogyan hatá­rozd meg a cél­kö­zön­sé­ge­det, és hogyan készíts tar­tal­mat, amely rele­váns szá­muk­ra.
  • a tar­ta­lom­mar­ke­ting célok meg­ha­tá­ro­zá­sa: meg­ta­nul­ha­tod, hogyan hatá­rozd meg a tar­ta­lom­mar­ke­ting cél­ja­i­dat, és hogyan kövesd nyo­mon a hala­dást.
  • a leg­jobb tar­tal­ma­tí­pu­sok kivá­lasz­tá­sa: meg­is­mer­ked­hetsz a leg­ha­té­ko­nyabb tar­tal­ma­tí­pu­sok­kal, ame­lyek­kel bevon­ha­tod a cél­kö­zön­sé­ged és eléred a üzle­ti cél­ja­i­dat.
  • tar­ta­lom­mar­ke­ting esz­kö­zök bemu­ta­tá­sa: meg­is­mer­ked­hetsz a leg­fon­to­sabb tar­ta­lom­mar­ke­ting eszközökkel,amelyek segí­te­nek a tar­ta­lom­mar­ke­ting stra­té­gia haté­ko­nyab­bá téte­lé­ben.
  • továb­bi tip­pek és trük­kök a sike­res tar­ta­lom­mar­ke­ting­hez: meg­osz­tunk veled tip­pe­ket és trük­kö­ket, ame­lyek­kel javít­ha­tod a tar­ta­lom­mar­ke­tin­ged haté­kony­sá­gát, és növel­he­ted a bevé­te­lü­ket.
  • tar­ta­lom­szer­kesz­tő esz­kö­zök és prog­ra­mok: bemu­ta­tunk haté­kony, akár AI ala­pú tar­ta­lom­mar­ke­ting folya­ma­to­kat támo­ga­tó esz­kö­zö­ket, kép­szer­kesz­tő­ket és más prog­ra­mo­kat.

Kinek szól ez a foglalkozás?

A vál­lal­ko­zói inku­bá­ció fog­lal­ko­zá­sai első­sor­ban azok­nak a vál­lal­ko­zók­nak vagy blog­ge­rek­nek szól, akik:

  • sze­ret­né­nek haté­kony tar­ta­lom­mar­ke­ting stra­té­gi­át épí­te­ni.
  • töb­bet sze­ret­né­nek meg­tud­ni a tar­ta­lom­mar­ke­ting rej­tel­me­i­ről.
  • sze­ret­né­nek javí­ta­ni a tar­ta­lom­mar­ke­tin­ged haté­kony­sá­gát, és növel­ni a bevé­te­lü­ket.

Milyen platformon fog zajlani a foglalkozás?

A fog­lal­ko­zás online, a Goog­le Meet rend­sze­ré­ben fog zaj­la­ni. A rész­vé­tel­hez inter­net­kap­cso­lat­ra és szá­mí­tó­gép­re vagy lap­top­ra vagy nagyobb kijel­zős táb­la­gép­re lesz szük­sé­ged. Ter­mé­sze­te­sen mobil­te­le­fon­ról is csat­la­koz­hatsz, de a maxi­má­lis haté­kony­ság miatt java­sol­juk a nagyobb kijel­zők hasz­ná­la­tát.

A fog­lal­ko­zá­sok maxi­mum négy­órá­sak, de java­részt a részt­ve­vők kér­dé­se­in múlik, hogy mennyi időt vesz majd igény­be azok meg­vá­la­szo­lá­sa. Kér­jük, hogy úgy kap­cso­lódj a fog­lal­ko­zás­ra, hogy elő­re össze­írod saját vál­lal­ko­zá­sok­ra vetí­tett kér­dé­se­i­det, ame­lyek­re választ sze­ret­nél kap­ni a fog­lal­ko­zás témá­já­ban. Min­den részt­ve­vő egyé­ni kér­dé­se­i­re a fog­lal­ko­zá­son részt­ve­vők szá­má­nak függ­vé­nyé­ben 10–20 perc jut.

Az inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­son lesz lehe­tő­sé­ged fel­ten­ni kér­dé­se­i­det, meg­osz­ta­ni néző­pont­ja­i­dat, ame­lyek­re min­den­kép­pen vála­szo­lunk! A vál­lal­ko­zói inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­sa­in a Wake­Up Maga­zin szer­zői díj­men­te­sen vehet­nek részt! Ha bár­mi­lyen kér­dé­sed len­ne keresd ügy­fél­szol­gá­la­tun­kat!

Online jegyvásárlás

Válaszd ki, hogy hány jegyet szeretnél venni, add meg a résztvevők adatait kattints a tovább a pénztárhoz vagy kosárhoz adás gombra, fizesd ki és mi máris elküldjük minden résztvevőnek a jegyet, akinek az adatait megadtad! Online tartandó virtuális esemény esetében az egyedi kapcsolódási linket a jeggyel együtt küldjük meg. Kérjük, hogy a résztvevők nevét pontosan add meg, mert a beléptetésnél kollégáink ellenőrizhetik.

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Helyszín

Online esemény esetében nem jelennek meg helyszínnel kapcsolatos információk.

Előadó(k)

Marczinka Mátyás

Médiapartnerünk

Eseményeink kiemelt támogatója a WakeUp Magazin szerkesztősége.