Value Management Network

Vállalkozói inkubáció: Ügyfélszerzés személyes márkaépítéssel | Value Management Network

Vállalkozói inkubáció: Ügyfélszerzés személyes márkaépítéssel

2024. September 23. @ 16:00 - 20:00 CEST

Tele van az inter­net jobb­nál jobb ügy­fél­szer­zé­si lehe­tő­sé­gek­kel. Sokak­ban az a közös, hogy egy álta­lá­nos rend­szer­re épül vagy pedig abszo­lút hitel­te­len. Hiá­ba hason­ló vagy éppen ugyan­az a szak­te­rü­let, ami az egyik­nek műkö­dik, az a másik­nak nem biz­tos, hogy fog. Ügy­fél­szer­zés sze­mé­lyes már­ka­épí­tés­sel műkö­dik a leg­job­ban. Erről fog szól­ni ez a vál­lal­ko­zói inku­bá­ció. Hiszen a pia­cok nagy része telí­tett.

Lehet bár­mi­lyen jó a szol­gál­ta­tá­sod. Adhatsz akár­mi­lyen árked­vez­mé­nye­ket. Hir­det­hetsz bár­mi­lyen kam­pá­nyo­kat. Az ügy­fél­nek a dön­té­sé­ben nagy sze­re­pet ját­szik majd az, hogy milyen sze­mé­lyes pluszt tudsz adni a magas minő­sé­get kép­vi­se­lő szol­gál­ta­tá­sod mel­lé. Ez ugyan úgy igaz a magán­ügy­fe­lek­re, mint a nagy­vál­la­la­ti part­ne­rek­re, ahol szin­tén egy vagy több adott sze­mélyt kell meg­győz­nöd, hogy miért Te vagy a leg­jobb dön­tés szá­muk­ra.

Már nem a töké­le­tes­ség lát­szat­vi­lág a menő. Hanem az ember­kö­ze­li­ség, a kap­cso­ló­dá­si pon­tok, az őszin­te­ség és az önis­me­ret álta­li érték­kép­vi­se­let. Szó­val, ha úgy érzed, hogy itt az ide­je elhagy­ni a hamis töké­le­tes és leg­több eset­ben izzadt­ság­sza­gú lát­szat­mar­ke­tin­get, akkor itt a helyed ezen az inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­son.

Mit ad neked ez a vállalkozói inkubáció?

  • vál­lal­ko­zói önis­me­re­tet: elmond­juk, hogyan épít­hetsz olyan sze­mé­lyes már­kát, amely rezo­nál a cél­kö­zön­sé­ged­del, és segít bizal­mat kiala­kí­ta­ni a poten­ci­á­lis ügy­fe­lek­kel,
  • saját érték­aján­la­tod alap­ja­it: elsa­já­tí­tod azo­kat a kész­sé­ge­ket, ame­lyek­re szük­sé­ged van ahhoz, hogy vilá­go­san és tömö­ren közöld az üzle­ted által nyúj­tott egye­di érté­ket az ügy­fe­lek szá­má­ra,
  • erőt és kitar­tást a különb­sé­ge­id erő­sí­té­sé­hez: az ügy­fe­let nem a sab­lon­szö­ve­gek érdek­lik, bemu­tat­juk, hogyan azo­no­sítsd és külön­böz­tesd meg maga­dat a ver­seny­tár­sak­tól egy zsú­folt pia­con.
  • sze­mé­lyes már­ka­épí­té­si ala­po­kat: meg­mu­tat­juk és átbe­szél­jük, hogy mi a kisar­cu­lat, nagy (vál­la­la­ti) arcu­lat és mikor lesz egy már­ka való­di brand.
  • tip­pe­ket hamis töké­le­tes­ség­től való eltá­vo­lo­dás: kibont­juk, hogy a való­di sze­mé­lyi­sé­ged és érté­ke­id hogyan lesz­nek a leg­ha­té­ko­nyabb esz­kö­ze­id az ügy­fél­szer­zés­ben.
  • sze­mé­lyes plusz meg­ta­lá­lá­sa: segí­tünk neked meg­ta­lál­ni azt a sze­mé­lyes pluszt, ame­lyet a magas minő­sé­gű szol­gál­ta­tá­sod mel­lé tudsz adni, és amely meg­kü­lön­böz­tet a töb­bi sze­rep­lő­től.

Kinek szól ez a foglalkozás?

A vál­lal­ko­zói inku­bá­ció fog­lal­ko­zá­sai első­sor­ban azok­nak a vál­lal­ko­zók­nak vagy blog­ge­rek­nek szól­nak, akik:

  • több ügy­fe­let sze­ret­né­nek elér­ni és való­ban azzal akar­nak fog­lal­koz­ni, ami­hez a leg­job­ban érte­nek.
  • saját sze­mé­lyi­sé­gük­kel azo­nos vál­lal­ko­zást foly­tat­nak, ahol az embe­ri kap­cso­la­tok kiemel­ten fon­to­sak.
  • akik nem fél­nek bele­áll­ni saját ere­jük­be és képe­sek 100%-ban fel­vál­lal­ni tevé­keny­sé­gi körü­ket.

A sze­mé­lyes már­ka­épí­tés így járul hoz­zá ahhoz, hogy ügy­fe­le­ket sze­rezz. Az ala­pok meg­egyez­nek, de a mon­da­ni­va­ló, a cél, a kül­de­tés és a szol­gál­ta­tás min­den eset­ben más lesz.

Ki tartja ezt a foglalkozást?

Ezt a fog­lal­ko­zást Mar­czin­ka Mátyás a Wake­Up Maga­zin ala­pí­tó főszer­kesz­tő­je és a Value Manag­ement Net­work ala­pí­tó igaz­ga­tó­ja tart­ja. Mátyás a saját­jai mel­lett szá­mos vál­lal­ko­zás­nak segí­tett már eljut­ni a vágyott siker­hez. Emel­lett nem tagad­ja azt sem, hogy vol­tak olyan pro­jekt­jei és cégei, amit sike­re­sen el is tudott buk­ni. Oly­kor nagyo­kat. Tapasz­ta­la­tai alap­ján egy vál­lal­ko­zó sok eset­ben ott tud eles­ni, hogy nem vál­lal­ja fel kudar­ca­it és még önma­gá­val szem­ben is kel­le­met­len témá­nak érzi. Közel 10 éves szak­mai tapasz­ta­lat­tal és kuta­tá­si hát­tér­rel oszt­ja meg tudá­sát a fog­lal­ko­zá­so­kon részt­ve­vők­kel. Eddi­gi pálya­fu­tá­sa alatt 250+ óra vál­lal­ko­zói inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zást tar­tott sze­mé­lye­sen és/vagy online.

Milyen platformon fog zajlani a foglalkozás?

A fog­lal­ko­zás online, a Goog­le Meet rend­sze­ré­ben fog zaj­la­ni. A rész­vé­tel­hez inter­net­kap­cso­lat­ra és szá­mí­tó­gép­re vagy lap­top­ra vagy nagyobb kijel­zős táb­la­gép­re lesz szük­sé­ged. Ter­mé­sze­te­sen mobil­te­le­fon­ról is csat­la­koz­hatsz, de a maxi­má­lis haté­kony­ság miatt java­sol­juk a nagyobb kijel­zők hasz­ná­la­tát.

Az inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­son lesz lehe­tő­sé­ged fel­ten­ni kér­dé­se­i­det, meg­osz­ta­ni néző­pont­ja­i­dat, ame­lyek­re min­den­kép­pen vála­szo­lunk! A vál­lal­ko­zói inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­sa­in a Wake­Up Maga­zin szer­zői díj­men­te­sen vehet­nek részt! Ha bár­mi­lyen kér­dé­sed len­ne keresd ügy­fél­szol­gá­la­tun­kat!

Online jegyvásárlás

Válaszd ki, hogy hány jegyet szeretnél venni, add meg a résztvevők adatait kattints a tovább a pénztárhoz vagy kosárhoz adás gombra, fizesd ki és mi máris elküldjük minden résztvevőnek a jegyet, akinek az adatait megadtad! Online tartandó virtuális esemény esetében az egyedi kapcsolódási linket a jeggyel együtt küldjük meg. Kérjük, hogy a résztvevők nevét pontosan add meg, mert a beléptetésnél kollégáink ellenőrizhetik.

Tickets

The numbers below include tickets for this event already in your cart. Clicking "Get Tickets" will allow you to edit any existing attendee information as well as change ticket quantities.
Tickets are no longer available

Helyszín

Online esemény esetében nem jelennek meg helyszínnel kapcsolatos információk.

Előadó(k)

Marczinka Mátyás

Médiapartnerünk

Eseményeink kiemelt támogatója a WakeUp Magazin szerkesztősége.