Pontosan tudom, hogy milyen nehéz kezdővállalkozóként elindulni. Kitaposni a vállalkozásindítás és az azt követő fenntartás ösvényét. Megküzdeni az első és az azt követő ügyfeledért, majd azokat megtartani és kiszolgálni. Szóval, igen. Akárhogyan is nézem szívás. Hiszen egy induló vállalkozó ma Magyarországon szinte semmilyen segítséget nem kap, de sok esetben már az is segítség, ha a karhatalom nem rúg beléd két nagyot.
“Hosszú évek óta szervezem meg ezt a karácsonyi marketing tippek és trükkök előadásomat, ami valódi segítséget nyújt neked ahhoz, hogy vevőket szerezz üzletedbe vagy online értékesítsd termékeid és szolgáltatásaidat.”
Ki tartja az előadást?
Hello, én Marczinka Mátyás vagyok a Value Management Network alapítója és a WakeUp Magazin főszerkesztője. Közel 10 éves vagyok vállalkozó és ez idő alatt büszkén mondhatom, hogy számos vállalkozónak segítettem elindulni, ügyfeleket szerezni, életben maradni. A bemutatkozóban mindenki csak a jó dolgokat mondja el magáról. Azonban a túlzottan jó dolgok még a mesében sem léteznek a rosszak nélkül. Ezáltal erősségemnek tartom azt is, hogy volt két vállalkozásom is, amit 2022-ben csődbe vittem a tarthatatlan megszorítások miatt.
Hiszek benne, hogy mindig van második esély. Bármikor lehet új életet és vállalkozást kezdeni. Abban is hiszek, hogy sok esetben lerombolni valamit, amit hosszú évekig építettél, nagyobb feladat, mint felépíteni. Minden tettünk egy fejlődési folyamat része. Legyél büszke minden hibának vélt tettre is!
Nézzük mit ad neked ez a karácsonyi ügyfélszerző kampány:
Ha idáig eljutottál, akkor biztos vagyok benne, hogy eltökélt vállalkozó lehetsz, vagy éppen elszántan el akarod indítani saját üzleted. Általában nem hiszek az előre pontosan megtervezett, valamint a sablonos dolgokban, mert az élet sok esetben közbeszól, szóval ezen az előadáson gazdagabb lehetsz:
- kreatív, vállalkozásodra szabható kampányötletekkel, amelyekkel kitűnhetsz a versenytársak közül.
- hatékony online és offline marketingeszközök használatával.
- költséghatékony promóciós technikákkal kezdő vállalkozóknak.
- vásárlói hűségprogramok kidolgozásával és bevezetésével.
- célcsoportok pontos meghatározásával és megszólításával.
- e‑mail marketing stratégiákkal, amelyekkel növelheted az eladásaidat.
- közösségi média kampányok tervezése és lebonyolítása az ünnepi szezonban.
- tartalommarketing tippekkel a vásárlói bizalom építéséhez.
- adatvezérelt döntéshozatal a kampányok finomhangolásához.
- praktikus tanácsokkal az ügyfélmegtartáshoz és hosszú távú kapcsolatok kiépítéséhez.
Kapcsolódj és legyen egyedien sikeres kampányod!
Az élet minden területén fontosnak tartom az egyediséget. Manapság a marketingben és a kommunikációban pedig egyenesen kulcskérdésnek tartom. Az embereknek már nem a tökéletesen megtervezett tartalmakra van szükségük, sokkal inkább arra, hogy lássák, hogy a vállalkozó és az általuk tisztelt szakember is EMBER. Esendő. Hibázik. Nem tökéletes. Így lesz egy kis és/vagy közepes márka emberközeli.