Search

Ismerj meg bennünket a történetünk által

Igyekszünk bemutatni minden eddigi projektünket, de a mondás szerint is mindig a szatócs cipője lyukas. Így előfordulhat, hogy elfelejtjük megmutatni nektek, hogy éppen melyik projektünkre vagyunk a legbüszkébbek, de ígérjük, hogy előbb vagy utóbb minden munkánkat feltöltjük ide! 

Kik vagyunk mi és mivel foglalkozunk?

Az elmúlt közel 10 éves működésünk alatt, mint minden más cég, mi is számos változáson, hullámvölgyön, pozitív és negatív találkozáson vagyunk túl. A mindennapi életünk során falaink között szövődtek barátságok, alakultak ki szerelmek vagy ellenségek, köttettek kedvező és és olykor kedvezőtlen üzletek is. Büszkék vagyunk rá, hogy működésünk során mindvégig függetlenül végeztük munkánkat, mindenféle külső támogatás, pályázat nélkül. 

Nagy hangsúlyt fektetünk rá, hogy olyan közösség legyünk, ahol szabadon, tabu témák és ítélkezés nélkül minden vállalkozó teljes mértékben önazonos vállalkozást indíthasson, tarthasson fenn vagy fejlesszen. Hiszünk benne, hogy mindenkinek kötelessége vállalni saját véleményét, amelyet érvényesítenie kell.

9. év

2024 - A digitális terjeszkedés éve

Bemutattuk a My VMN ügyfélfiókokat, melyek használatával könnyedén nyilvántarthatják ügyfeleink a velünk kapcsolatos ügyeket. Megújítottuk a WakeUp Magazin felületét és MTI hírfelhasználók lettünk. Életre hívtuk a MÚZSA nemzetiségi magazinokat és elkezdtük megalapozni a média csoportot.

2023 - Digitális átállás éve

A COVID-19 vírus alatt végig nyitva voltunk, de a 2022-es KATA változás és a tarthatatlanul magas energiaárak miatt bezártuk irodáinkat és működésünket az online térbe helyeztük. Erősebbé tettük HR, PR és marketing ügynökségünket, és minden téren nagyobb fókuszt kapott a közösségépítés. Online közösségeinkben összesen elértük az 50.000 fős létszámot, valamint elindult a VMN Fellowship és a VMN Mentoring program. Új rendezvényként havonta tartottunk vállalkozói kerekasztal-beszélgetéseket és online formában folytattuk a vállalkozói inkubációs foglalkozásokat.

8. év

7. év

2022 - Franchise és affiliate program

Ez volt az az év, amikor úgy éreztük, hogy helyünkön vagyunk és az elmúlt évekhez képest újra kimagaslóan sok állandó partnerrel dolgoztunk együtt. Elindítottuk a vállalkozói inkubációs foglalkozásainkat, amelyet 46 alkalommal összesen 184 órán át tartott Marczinka Mátyás. Felmerült még egy iroda nyitásának gondolata, amely az affiliate és franchise programunk megalapításáig vezetett. Két franchise szerződést értékesítettünk irodáink működtetésére. Társadalmi felelősségvállalási programunkban egy alapítvány honlapján készítettük el és négy induló vállalkozó kommunikációját terveztük meg díjmentesen.

2021 - Value Management Network

Megfogalmazódott bennünk a gondolat, hogy át kellene szervezni a működést és a sok „WakeUp” névből más irányba is el kellene indulni. A pandémia ellenére is hullámzóan, de folyamatosan nőtt vállalkozó partnereink létszáma. Ekkor született meg a Value Management Network gondolata, hogy mi lenne, ha a vállalkozókat nem csak fizikális helyszínen, hanem az online térben is összefognánk. Egy olyan közösséget szerettünk volna online. Ekkor kapcsolódott az első multinacionális ügyfél és hozzá kapcsolódva el

6. év

5. év

2020 - Elindul a WakeUp Magazin

Megrendeztük első, nagyközönség számára is nyitott rendezvényünket a Boldog Nők Éjszakáját. Eközben jött a COVID-19, ami közbeszólt egész éves tervezésünknek közbeszólt. A  partner vállalkozók  támogatásaként elindítottuk online magazinunkat és az írások mellett különféle podcast adásokat kezdtünk rögzíteni és közzétenni.

2019 - Marketingügynökség alakulása

Úgy gondoltuk, hogy a név váltáshoz új helyszín jár, így irodát nyitottunk a Ferenciek terén, ahol a termek bérbeadásán túl már marketingszolgáltatásokkal is segítettük a hozzánk forduló vállalkozók munkáját. Első szolgáltatásaink között szerepelt a honlapkészítés, offline anyagok tervezése és kommunikációs stratégiák valamint egy fővárosi önkormányzat felkérésére egy teljes nyomtatott magazin arculatának tervezése, tördelése, szerkesztése és nyomdai előkészítése. Megszerveztük az első „Jótékonykodni menő ételosztást” a belvárosban.

4. év

3. év

2018 - WakeUp Community Center

Az akkori együttműködő partnerekkel közösen úgy véltük, hogy a Menedékfa név, már nem mondd el mindent közösségünkről és akkor Marczinka Mátyás a WakeUp Community Center nevet választotta. Irodát nyitottunk a Kálvin téren, ahol a Keleti Pályaudvari irodában megkezdett munkafolyamatokat folytattuk. Előrevetítve a következő évet a marketingügynökség megalakulásán dolgoztunk és megkezdtük az együttműködő partnerek toborzását.

2017 - Újabb iroda nyitás

A Széll Kálmán téri központ mintájára irodát nyitottunk a Keleti Pályaudvarnál, amely a környék akkori adottságai és züllöttsége miatt az év végére be is zárt. Ez idő alatt az együttműködő vállalkozókkal közösen rendezvényeket, előadásokat és különféle nyílt napokat szerveztük a helyen. Marczinka Mátyás vezetésével életre hívtuk és kiadtuk az általunk összeállított önfejlesztő (WEH) és mozgás (MYB)  tanfolyami anyagunkat.

2. év

1. év

2016 - Menedékfa Közösségi Központ

Hosszas tervezés és utánajárás után Buda szívében a Széll Kálmán (Moszkva) téren közel 300 négyzetméteren, 18 teremmel megnyílik a Menedékfa Közösségi Központ. Kemény munkával és összefogással sikerült felépíteni egy olyan helyet, ami teret adott a vállalkozóknak munkájuk végzéséhez, mindemellett különféle motivációs előadásokat tartottunk.

2015 - Az ötlet és az elindulás

A mi történetünk 2015 tavaszán egy Deák Ferenc téri kocsmában kezdődik, ahol Marczinka Mátyás és barátai fejében megszületik a gondolat, miszerint egy közösségi teret kellene nyitni valahol Budapest belvárosában. Egy olyan helyet, ahol az üzlet és a magánélet kész a kézben járhat. Már abban az évben megvettük a menedekfa.hu domain nevet és elindítottuk a tervezést. Elkezdtünk tartalmat gyártani és online közösséget építeni a social média felületeken.

0. év