Value Management Network

Küldetésünk | Value Management Network

Ismerj meg bennünket a történetünk által

Igyek­szünk bemu­tat­ni min­den eddi­gi pro­jek­tün­ket, de a mon­dás sze­rint is min­dig a sza­tócs cipő­je lyu­kas. Így elő­for­dul­hat, hogy elfe­lejt­jük meg­mu­tat­ni nek­tek, hogy éppen melyik pro­jek­tünk­re vagyunk a leg­büsz­kéb­bek, de ígér­jük, hogy előbb vagy utóbb min­den mun­kán­kat fel­tölt­jük ide! 

Kik vagyunk mi és mivel foglalkozunk?

Az elmúlt közel 10 éves műkö­dé­sünk alatt, mint min­den más cég, mi is szá­mos vál­to­zá­son, hul­lám­völ­gyön, pozi­tív és nega­tív talál­ko­zá­son vagyunk túl. A min­den­na­pi éle­tünk során fala­ink között szö­vőd­tek barát­sá­gok, ala­kul­tak ki sze­rel­mek vagy ellen­sé­gek, köt­tet­tek ked­ve­ző és és oly­kor ked­ve­zőt­len üzle­tek is. Büsz­kék vagyunk rá, hogy műkö­dé­sünk során mind­vé­gig füg­get­le­nül végez­tük mun­kán­kat, min­den­fé­le kül­ső támo­ga­tás, pályá­zat nél­kül. 

Nagy hang­súlyt fek­te­tünk rá, hogy olyan közös­ség legyünk, ahol sza­ba­don, tabu témák és ítél­ke­zés nél­kül min­den vál­lal­ko­zó tel­jes mér­ték­ben önazo­nos vál­lal­ko­zást indít­has­son, tart­has­son fenn vagy fej­lesszen. Hiszünk ben­ne, hogy min­den­ki­nek köte­les­sé­ge vál­lal­ni saját véle­mé­nyét, ame­lyet érvé­nye­sí­te­nie kell.

9. év

2024 - A digitális terjeszkedés éve

Bemu­tat­tuk a My VMN ügy­fél­fi­ó­ko­kat, melyek hasz­ná­la­tá­val könnye­dén nyil­ván­tart­hat­ják ügy­fe­le­ink a velünk kap­cso­la­tos ügye­ket. Meg­újí­tot­tuk a Wake­Up Maga­zin felü­le­tét és MTI hír­fel­hasz­ná­lók let­tünk. Élet­re hív­tuk a MÚZSA nem­ze­ti­sé­gi maga­zi­no­kat és elkezd­tük meg­ala­poz­ni a média cso­por­tot.

2023 - Digitális átállás éve

A COVID-19 vírus alatt végig nyit­va vol­tunk, de a 2022-es KATA vál­to­zás és a tart­ha­tat­la­nul magas ener­gia­árak miatt bezár­tuk iro­dá­in­kat és műkö­dé­sün­ket az online tér­be helyez­tük. Erő­seb­bé tet­tük HR, PR és mar­ke­ting ügy­nök­sé­gün­ket, és min­den téren nagyobb fókuszt kapott a közös­ség­épí­tés. Online közös­sé­ge­ink­ben össze­sen elér­tük az 50.000 fős lét­szá­mot, vala­mint elin­dult a VMN Fel­lows­hip és a VMN Men­tor­ing prog­ram. Új ren­dez­vény­ként havon­ta tar­tot­tunk vál­lal­ko­zói kerek­asz­tal-beszél­ge­té­se­ket és online for­má­ban foly­tat­tuk a vál­lal­ko­zói inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­so­kat.

8. év

7. év

2022 - Franchise és affiliate program

Ez volt az az év, ami­kor úgy érez­tük, hogy helyün­kön vagyunk és az elmúlt évek­hez képest újra kima­gas­ló­an sok állan­dó part­ner­rel dol­goz­tunk együtt. Elin­dí­tot­tuk a vál­lal­ko­zói inku­bá­ci­ós fog­lal­ko­zá­sa­in­kat, ame­lyet 46 alka­lom­mal össze­sen 184 órán át tar­tott Mar­czin­ka Mátyás. Fel­me­rült még egy iro­da nyi­tá­sá­nak gon­do­la­ta, amely az affi­lia­te és fran­chise prog­ra­munk meg­ala­pí­tá­sá­ig veze­tett. Két fran­chise szer­ző­dést érté­ke­sí­tet­tünk iro­dá­ink működ­te­té­sé­re. Tár­sa­dal­mi fele­lős­ség­vál­la­lá­si prog­ra­munk­ban egy ala­pít­vány hon­lap­ján készí­tet­tük el és négy indu­ló vál­lal­ko­zó kom­mu­ni­ká­ci­ó­ját ter­vez­tük meg díj­men­te­sen.

2021 - Value Management Network

Meg­fo­gal­ma­zó­dott ben­nünk a gon­do­lat, hogy át kel­le­ne szer­vez­ni a műkö­dést és a sok “Wake­Up” név­ből más irány­ba is el kel­le­ne indul­ni. A pan­dé­mia elle­né­re is hul­lám­zó­an, de folya­ma­to­san nőtt vál­lal­ko­zó part­ne­re­ink lét­szá­ma. Ekkor szü­le­tett meg a Value Manag­ement Net­work gon­do­la­ta, hogy mi len­ne, ha a vál­lal­ko­zó­kat nem csak fizi­ká­lis hely­szí­nen, hanem az online tér­ben is össze­fog­nánk. Egy olyan közös­sé­get sze­ret­tünk vol­na online. Ekkor kap­cso­ló­dott az első mul­ti­na­ci­o­ná­lis ügy­fél és hoz­zá kap­cso­lód­va el

6. év

5. év

2020 - Elindul a WakeUp Magazin

Meg­ren­dez­tük első, nagy­kö­zön­ség szá­má­ra is nyi­tott ren­dez­vé­nyün­ket a Bol­dog Nők Éjsza­ká­ját. Eköz­ben jött a COVID-19, ami köz­be­szólt egész éves ter­ve­zé­sünk­nek köz­be­szólt. A  part­ner vál­lal­ko­zók  támo­ga­tá­sa­ként elin­dí­tot­tuk online maga­zi­nun­kat és az írá­sok mel­lett külön­fé­le pod­cast adá­so­kat kezd­tünk rög­zí­te­ni és köz­zé­ten­ni.

2019 - Marketingügynökség alakulása

Úgy gon­dol­tuk, hogy a név vál­tás­hoz új hely­szín jár, így iro­dát nyi­tot­tunk a Feren­ci­ek terén, ahol a ter­mek bér­be­adá­sán túl már mar­ke­ting­szol­gál­ta­tá­sok­kal is segí­tet­tük a hoz­zánk for­du­ló vál­lal­ko­zók mun­ká­ját. Első szol­gál­ta­tá­sa­ink között sze­re­pelt a hon­lap­ké­szí­tés, off­line anya­gok ter­ve­zé­se és kom­mu­ni­ká­ci­ós stra­té­gi­ák vala­mint egy fővá­ro­si önkor­mány­zat fel­ké­ré­sé­re egy tel­jes nyom­ta­tott maga­zin arcu­la­tá­nak ter­ve­zé­se, tör­de­lé­se, szer­kesz­té­se és nyom­dai elő­ké­szí­té­se. Meg­szer­vez­tük az első “Jóté­kony­kod­ni menő étel­osz­tást” a bel­vá­ros­ban.

4. év

3. év

2018 - WakeUp Community Center

Az akko­ri együtt­mű­kö­dő part­ne­rek­kel közö­sen úgy vél­tük, hogy a Mene­dék­fa név, már nem mondd el min­dent közös­sé­günk­ről és akkor Mar­czin­ka Mátyás a Wake­Up Com­mu­nity Cen­ter nevet válasz­tot­ta. Iro­dát nyi­tot­tunk a Kál­vin téren, ahol a Kele­ti Pálya­ud­va­ri iro­dá­ban meg­kez­dett mun­ka­fo­lya­ma­to­kat foly­tat­tuk. Elő­re­ve­tít­ve a követ­ke­ző évet a mar­ke­ting­ügy­nök­ség meg­ala­ku­lá­sán dol­goz­tunk és meg­kezd­tük az együtt­mű­kö­dő part­ne­rek tobor­zá­sát.

2017 - Újabb iroda nyitás

A Széll Kál­mán téri köz­pont min­tá­já­ra iro­dát nyi­tot­tunk a Kele­ti Pálya­ud­var­nál, amely a kör­nyék akko­ri adott­sá­gai és zül­lött­sé­ge miatt az év végé­re be is zárt. Ez idő alatt az együtt­mű­kö­dő vál­lal­ko­zók­kal közö­sen ren­dez­vé­nye­ket, elő­adá­so­kat és külön­fé­le nyílt napo­kat szer­vez­tük a helyen. Mar­czin­ka Mátyás veze­té­sé­vel élet­re hív­tuk és kiad­tuk az álta­lunk össze­ál­lí­tott önfej­lesz­tő (WEH) és moz­gás (MYB)  tan­fo­lya­mi anya­gun­kat.

2. év

1. év

2016 - Menedékfa Közösségi Központ

Hosszas ter­ve­zés és utá­na­já­rás után Buda szí­vé­ben a Széll Kál­mán (Moszk­va) téren közel 300 négy­zet­mé­te­ren, 18 terem­mel meg­nyí­lik a Mene­dék­fa Közös­sé­gi Köz­pont. Kemény mun­ká­val és össze­fo­gás­sal sike­rült fel­épí­te­ni egy olyan helyet, ami teret adott a vál­lal­ko­zók­nak mun­ká­juk vég­zé­sé­hez, mind­emel­lett külön­fé­le moti­vá­ci­ós elő­adá­so­kat tar­tot­tunk.

2015 - Az ötlet és az elindulás

A mi tör­té­ne­tünk 2015 tava­szán egy Deák Ferenc téri kocs­má­ban kez­dő­dik, ahol Mar­czin­ka Mátyás és bará­tai fejé­ben meg­szü­le­tik a gon­do­lat, misze­rint egy közös­sé­gi teret kel­le­ne nyit­ni vala­hol Buda­pest bel­vá­ro­sá­ban. Egy olyan helyet, ahol az üzlet és a magán­élet kész a kéz­ben jár­hat. Már abban az évben meg­vet­tük a menedekfa.hu doma­in nevet és elin­dí­tot­tuk a ter­ve­zést. Elkezd­tünk tar­tal­mat gyár­ta­ni és online közös­sé­get épí­te­ni a soci­al média felü­le­te­ken.

0. év