Az üzleti világ folyamatosan változik, és a hagyományos irodai környezet helyett egyre több vállalkozó veszi igénybe a co-working irodák nyújtotta lehetőségeket, ahol akár már minimális havidíj megfizetése mellett is minőségi környezetben dolgozhatnak, valamint fogadhatják ügyfeleiket a vállalkozók.
Tapasztalatunk alapján a hagyományos co-working irodák csak egy-egy speciális célcsoportra rendezkedtek be és bizonyos mértékig „lelketlenek”. Amikor megálmodtuk a VMN Office alapjait egyik fő célunk volt a vállalkozók fejlesztéseés közösség kialakítása. Így jöttek létre a közös használatú munkaterületek, külön nyíló tárgyalók, kezelők és konzultációs helyiségek, valamint előadó termek, amelyek teret biztosítanak különböző vállalkozások és szabadúszó szakemberek számára munkájuk végzésére és ügyfeleik fogadására.
Csapatunk a piacon eltöltött évek alatt felmérte a vállalkozók igényeit, hogy azok milyen tematika alapján és beosztásban dolgoznak, valamint figyelembevettük eszköz és egyéb infrastrukturális igényeiket is, amely alapján csomagajánlatokat és kiegészítő szolgáltatási portfóliónkat megalkottuk. Célunk, hogy idővel minden nagyobb megyeszékhelyen és a főváros kerületeiben megnyíljon egy VMN Office, így ahhoz kapcsolódóan elkészítettük mindent átfogó franchiseprogramunkat.
Jogosan merül fel a kérdés, hogy miért olyan különleges a VMN Office, valamint az ahhoz kapcsolódó szolgáltatások. Összegyűjtöttünk hat meggyőző érvet, ami miatt minden kis és középvállalkozónak kapcsolódnia kellene csapatunkhoz vagy más szervezethez, ahol a közösség erejével fűszerezett irodában dolgozhat saját vállalkozásán:
1. Tervezhető, kedvező árfekvésű havi fix költségek! A VMN Office lehetővé teszi a vállalkozóknak, hogy csak annyi időre béreljenek, számukra alkalmas termet, amennyire valóban szükségük van. Így elkerülhetik a kötött bérleti szerződésekkel járó magas költségeket. A tervezhető havidíjak lehetővé teszik a vállalkozóknak, hogy igényeikhez igazodóan válasszák ki a megfelelő csomagot.
2. Inspiráló vállalkozókból álló közösség! A VMN Office-ban a vállalkozók biztosan találkoznak olyan emberekkel, akik hasonló érdeklődésűek és ambíciókkal rendelkeznek. Tapasztalatunk alapján a közösségi térben történő munkavégzés serkenti a kreativitást, ösztönzi az ötletcserét és új lehetőségeket teremt a kapcsolatépítésre és fejlődésre. Ez az inspiráló környezet hozzájárulhat az üzleti növekedéshez és a szakmai fejlődéshez is.
3. Kiváló infrastruktúra! A VMN Office-ok modern és jól felszerelt infrastruktúrával és eszközparkkal rendelkeznek, az alap gyors internet kapcsolaton, nyomtatókon, kávégépeken túl tematikus igényeknek is megfelelünk, mint például masszázságyak, plédek, flipchart táblák és egyéb fejlesztő eszközök. Bizonyos eszközhasználati szolgáltatásoknak az igénybevétele a komplex együttműködési szerződéssel rendelkező tagjaink számára akár díjmentesen is elérhetőek, valamint egyéb nagyobb kiadás esetében a költségek másokkal is megoszthatóak.
4. Rugalmas terembeosztás és hozzáférés! A VMN Office-ok általában 08:00 és 22:00 óra közötti nyitvatartási idővel üzemelnek, így a vállalkozók hozzáférhetnek az irodákhoz akkor is, amikor a hagyományos irodák már zárva vannak. A vállalkozók foglalási igényüket könnyedén, elektronikus rendszerünk használatával bármikor leadhatják. Mindez lehetővé teszi a rugalmas munkaidő beállítását és az olyan vállalkozóknak is lehetőséget ad, akiknek különösen változó vagy nem hagyományos munkaidőre van szükségük ügyfeleik fogadásához.
5. Szolgáltatások és programok! Komplex együttműködési szerződéssel rendelkező partnereinkkel gyakran szervezünk közös programokat, amelyek szolgáltatásokat és programokat kínálnak, amelyek segítik a vállalkozók munkáját és szakmai fejlődését. Általában ilyenek a vállalkozói inkubációs foglalkozások, különféle workshopok, konferenciák, és tréningek, amelyek által különféle készségek fejleszthetők, és az üzleti tudás bővíthető.
6. Mobilitás és globalitás! A VMN Office franchise programjának köszönhetően az elkövetkezendő években igyekszünk széles hálózatot alkotni, amelyek városok és országok között kiterjednek majd. Célunk, hogy a vállalkozóknak lehetőséget biztosítsunk bárhol és bármikor a munkavégzésre más városban vagy országban is. Ez különösen azoknak a vállalkozóknak lehet hasznos, ha üzleti út miatti utazásra van szükség, vagy ha egy vállalkozás nem kötődik egy adott földrajzi helyhez.
Összességében a VMN Office havi állandó komplex együttműködési szerződéssel rendelkező partnerei számára kedvező lehetőséget biztosít a költséghatékony és fenntartható vállalkozásra, ügyfelek fogadására és mindezzel járó munkavégzésre. Ha szeretnél részese lenni a VMN Office biztosította közösségi élménynek, akkor vedd fel a kapcsolatot kollégáinkkal az office@vmn.hucímen!
A cikkben felhasznált képek forrását ide kattintva érheted el.