Régóta vár frissítések és funkciók érkeztek a My VMN rendszerébe, így az ügyfélfiókok mostantól még többet tudnak. A frissítések 2023. őszén indultak el a Value Management Network rendszereiben, azzal a céllal, hogy megkönnyítsük ügyfeleinkkel a kommunikációt, kapcsolattartást és még egyszerűbbé tegyük az ügyintézést. A frissítéseknek köszönhetően hamarosan teljesen megszüntetjük a papír alapú megrendeléseket és ezzel egyidőben csak digitális megrendelésekre és szerződéskötésre lesz lehetőség. A változások 2024. április 1. napjától érhetőek el BÉTA üzemmódban a fiókokban.
Milyen frissítések lettek eszközölve a My VMN fiókokban?
- megújult a VMN Affiliate programja, így a fiókokban viszonteladó partnereink pár kattintással generálhatnak linket, ellenőrizhetik forgalmukat, valamint kezelhetik a jutalékaikat,
- bevezettük a VMN Membership programot és bizonyos tartalmainkat már csak My VMN fiókkal rendelkező, regisztrált felhasználóink érhetnek el, valamint kialakításra kerültek olyan digitális tagsági termékek, ahol a tartalom megtekintéséhez előfizetőnek kell lenned,
- megújult előfizetési és szolgáltatás személyre szabási rendszerünk, melynek köszönhetően mostantól a My VMN fiók használatával akár felfüggesztheted vagy törölheted havidíjas előfizetési megrendelésedet.
- elindult bankkártyás fizetési rendszerünk, így mostantól szolgáltatásainkat akár bankkártyával is kifizetheted a megrendelés pillanatában a Stripe szolgáltatásán keresztül,
- átszerveztük és megújítottuk a WakeUp Magazin felületeit, hogy minél szélesebb körben szolgálhassuk ki ügyfeleinket és tudásunkat átadhassuk.
A frissítések koránt sem értek a végére. Az idei évben számos újdonság kerül bevezetésre. Többek között hamarosan érkeznek az események, amelyekre digitálisan fogsz tudni jegyet vásárolni a My VMN fiókod használatával, és bevezetjük új időpontfoglaló rendszerünket is, ahol könnyedén pár kattintással tudsz konzultációs időpontot foglalni partnereinkhez és kollégáinkhoz.
Bízunk benne, hogy mindenkinek elnyerjük a tetszését és élménnyé tehetjük az ügyintéséi és megrendelési folyamatokat rendszereink segítségével. Az ügyintézés során akár azonnali chat üzenetben is elérhetsz bennünket, de online ügyfélszolgálati oldalunkon is tájékozódhatsz.
Amennyiben a weboldal vagy a rendszerek használata közben hibát tapasztalsz jelezd felénk az info@vmn.hu címen, hogy még jobbak lehessünk!
VMN, együtt építjük a digitális jövőt!