Value Management Network

Helyszíneink felszereltek! barátságosak!  modernek!  minőségiek!

Csapatunk mögött már hosszú évek tapasztalata áll irodák és stúdiók üzemeltetése területén, így szinte minden igény kielégítésére fel vagyunk készülve, amire csak szükséges lehet nálunk egy vállalkozónak!

Kinek és miért éri meg a VMN Office?

A kisvállalkozók számára a mai világ nehézségei, többek között az egekbe szökő rezsiárak és adóterhek mellett szinte lehetetlen saját üzlethelyiséget, irodát vagy kezelőhelyiséget fenntartani. A VMN Office terveink szerint egy olyan dinamikusan fejlődő ágazat lehet, amely számos szolgáltatást nyújt kis és középvállalkozások számára, hogy ügyfeleiket kedvezményes óránkénti vagy havidíj mellett fogadják, akár több helyszínen. 

Irodáinkban többfajta munkaállomást és termet rendeztünk be, hogy a masszőrök, coach-ok, pszichológusok és a szabadúszó vállalkozók is megtalálják a számukra legalkalmasabb környezetet.

Nyitvatartási idő

A nyitvatartási idő VMN Office irodánként eltérő lehet. Bővebben

Franchise program

Spórolj magadnak időt és vedd át egy jól működő rendszer üzemeltetését! Bővebben

Online időpontfoglalás

Rendszerünk segítségével állandó partnereink bármikor foglalhatnak. Bővebben

Kapcsolatfelvétel

Elakadtál valahol? Vedd fel a kapcsolatot kollégáink segítenek neked! Bővebben

Tippek és közlemények

Maradj naprakész velünk kapcsolatban és fusd át a legfrissebb közleményeket, hogy biztosan ne maradj le semmi fontos információról. 

Oktatótermek, tárgyalók és kezelők

A VMN Office-ok széles szolgáltatási palettával rendelkező, elsősorban KKV szektor résztvevőinek adnak teret üzletük fejlesztésére, valamint ügyfeleik fogadására. Irodáinknál kiemelt szempont a könnyű megközelíthetőség, ahol professzionális felszerelés és képzett személyzet várja a beérkező vállalkozókat és ügyfeleiket. Gondosan megtervezett termeinket lehetőség van akár egy órára is kibérelni, de a működésünk és a VMN Office franchise programjának sikere a komplex együttműködési szerződéssel rendelkező állandó stratégiai partnereiben rejlik, melynek keretein belül havi fix díjfizetése mellett rendszeres teremhasználatot  és online megjelenést biztosítunk. Terembérleti szolgáltatásainkat főként azoknak a vállalkozóknak kedveznek, akik ügyfeleket fogadnak, de nem rendelkeznek saját irodával. Ilyen terület lehet például a pszichológus, coach, mediátor, jogász, különféle tanácsadók, oktatók, szervezetfejlesztési csapatok, stb.. 

Havi állandó csomagajánlatok

Stratégiai partnereink számára havi állandó csomagokat dolgoztunk ki a teremhasználatra, hogy kedvező árakon minőségi helyszíneken fogadhassák klienseiket és ügyfeleiket. Stratégiai partnereinket feltüntetjük az adott VMN OFFICE oldalán, hogy az általunk érkező ügyfelek is könnyedén kapcsolatba léphessenek partnereinkkel. 

BASIC

bruttó 22.225 forint / hónap
  • havi 12 óra teremhasználat egyéni ülésekre
  • csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 1.852 forint / óra bármely VMN Irodában

SUPERB

bruttó 22.225 forint / hónap
  • havi 6 óra csoportos teremhasználat
  • csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 3.705 forint / óra bármely VMN Irodában

STANDARD

bruttó 38.100 forint / hónap
  • havi 25 óra teremhasználat egyéni ülésekre
  • a csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 1.524 forint / óra bármely VMN Irodában

ADVANCED

bruttó 38.100 forint / hónap
  • havi 12 óra csoportos teremhasználat
  • csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 3.175 forint / óra bármely VMN Irodában

VARIABLE

bruttó 38.100 forint / hónap
  • havi 8 csoport és 9 egyéni óra teremhasználat
  •  plusz óra vásárlás egyéni ülésre 1.852 forint / óra csoportos foglalkozásnál 3.175 forint / óra
Népszerű

SMART

bruttó 50.800 forint / hónap
  • havi 38 óra teremhasználat egyéni ülésekre
  • a csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 1.338 forint / óra bármely VMN Irodában

SUPER

bruttó 95.200 forint / hónap
  • havi 72 óra teremhasználat egyéni ülésekre
  • a csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 1.324 forint / óra bármely VMN Irodában

PREMIUM

bruttó 133.500 forint / hónap
  • havi 115 óra teremhasználat, egyéni ülésekre
  • a csomagban rögzített óraszámon túl plusz óra vásárlás 1.160 forint / óra bármely VMN Irodában

Alkalmankénti terembérlés

A VMN Office jól felszerelt termei könnyen megközelíthető, központi helyen található helyszínek, melyekben széles szolgáltatási listával rendelkező vállalkozók dolgoznak. Az alkalmankénti bérlésen túl a havi állandó bérlés a KKV szektor résztvevőinek kedvező, hiszen saját irodafenntartása nélkül minőségi környezetben fogadhatják ügyfeleiket. 

EGYÉNI

A teremben maximum 3 fő tartózkodhat.

0

forint / óra

0

forint / nap - 8 óra

CSOPORT

A teremben maximum 3 fő tartózkodhat.

0

forint / óra

0

forint / nap - 8 óra

Kiegészítő szolgáltatások

Stratégiai partnereink számára havi állandó csomagokat dolgoztunk ki a teremhasználatra, hogy kedvező árakon minőségi helyszíneken fogadhassák klienseiket és ügyfeleiket. Stratégiai partnereinket feltüntetjük az adott VMN OFFICE oldalán, hogy az általunk érkező ügyfelek is könnyedén kapcsolatba léphessenek partnereinkkel. 

Forró ital

Bérlőink részére kávé és teát biztosítunk.

Laptop bérlés

Munkádhoz laptopot is bérelhetsz.

Nyomtatás

A/4-es méretű fekete-fehér, színes nyomtatási lehetőség.

Projektor bérlés

Ha kivetítenél valamit, azt is megoldjuk!

Internethasználat

Ingyenes WIFI használat.

Stúdiólámpa bérlés

A jó fényekhez lámpákat is bérelhetsz.

Mikroport bérlés

Forgatási kellékbérlés.

Gyertya és mécses

A hangulathoz gyertyákat vásárolhatsz.

ONLINE AJÁNLATKÉRÉS

Kérd ajánlatunkat könnyedén űrlapunk segítségével, amelyre kollégáink ügyfélszolgálati időben legkésőbb 24 órán belül válaszolnak neked és felveszik veled a kapcsolatot!

Gyakran ismételt kérdések

Iroda vagy teremfoglalással kapcsolatban sok kérdést kaptunk már, így összegyűjtöttünk párat, amelyek számodra is érdekesek lehetnek. Amennyiben itt nem találsz választ vedd fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. 

Havi állandó bérlőink stratégiai partneri szerződéssel rendelkeznek, melynek értelmében a termeket online időpontfoglaló rendszeren keresztül saját naptáruk szabad időpontjait figyelembe véve bármikor leadhatják foglalásukat, melyet cégünk legkésőbb 24 órán belül felülvizsgál.

Alkalmi bérlés esetében minden bérlésről teremhasználati szerződést kötünk bérlőinkkel. A teremfoglalás akkor válik véglegessé, amikor a foglalás teljes díja befizetésre kerül. 

Havi állandó partnereinknek elektronikus rendszerünkben a foglalásokat szabadon módosíthatják és lemondhatják a foglalás kezdési időpontja előtt 48 órán belül. 

Alkalmi bérlés esetén a foglalás kezdése előtt 15 napig díjmentesen lemondható a foglalás, azon túl a foglalás már nem lemondható, ellenben szabad kapacitás függvényében díjmentesen a foglalás kezdése előtt 15 napon belül díjmentesen módosítható. A foglalás kezdése előtt 5 napon belül módosításra és lemondásra és pénzvisszafizetésre nem tudunk lehetőséget biztosítani. 

Alkalmi bérlés esetében nincsen. Csomagválasztás esetében van egy minimum 6 hónapos hűségidő, amit mindenképpen vállalni kell. 

Termeink 15 fő befogadására alkalmasak asztalnál történt üzleti megbeszélésekhez. Prezentációkhoz projektort, flipchart táblát, TV-t, és hangtechnikát tudunk biztosítani. 

Masszázságyas eseményeknél két ágyat tudunk rendelkezésre bocsátani, igény esetén extra díj feszámítása mellett 10 ágy áll rendelkezésünkre, így a termek befogadóképessége akár 20 fő is lehet.

Széksoros elrendezés esetén a termek befogadóképessége maximum 35-40 fő elhelyezésére alkalmas.