Search

Amennyiben nem vagy elégedett kérjük jelezd felénk!

Kiemelten fontosnak tartjuk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek munkánkkal. Minden esetben a maximális ügyfélélmény elérésére törekedünk. Így, ha bármilyen problémát tapasztalsz a működésünkben kérjük jelezd irányunkba, hogy orvosolhassuk azt.

Panaszkezelési űrlap

Adataid megadásával töltsd ki űrlapunkat és kollégáink három munkanapon belül felveszik veled a kapcsolatot, elkészítik ügyfélfiókodat vagy online konzultációra egyeztetnek időpontot veled, hogy a részleteket teljes mértékben átbeszélhessétek! 

Gyakran Ismételt Kérdések

Kérdésed van? Lehet más már feltette korábban! Olvasd el a gyakori kérdésekre adott válaszainkat és lehet megtalálod, amit kerestél! 

A beérkező észrevételeket és panaszokat hétfőtől-csütörtökig 10:00 és 18:00 óra között dolgozzuk fel. Válaszunkat a beérkezéstől számított 30 napon küldjük meg a bejelentő által megadott email címre. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy az ügyintézési idő meghosszabbodik, amennyiben a kivizsgálás nem vezetett eredményre. A meghosszabbításról tájékoztatást küldünk.

Panasztételre számos mód áll ügyfeleink rendelkezésére. A mindenkor hatályos Általános Szerződési Feltételeink rendelkezéseiben rögzítettük ennek lehetőségeit és módját.

Amennyiben kitöltötted ezen az oldalon található űrlapot és rendszerünk nem küldött 5 percen belül neked automatikus visszaigazolást annak hozzánk történő megérkezéséről, ami tartalmazza panaszod leírását és az általad megadott adatokat kérünk jelezd nekünk a problémát az info@vmn.hu címen.