Value Management Network

Előre tervezett, közösségednek szóló egyedi tartalmak!

Okos megoldásokat kínálunk a közösségi média platformokon való megjelenésekre, valamint hirdetésekre egyaránt. Az alapoktól segítünk kiválasztani azokat a platformokat, amelyek egyenesen felvevőpiacodat célozzák, majd elindítjuk a kommunikációt leendő ügyfeleiddel.

blank
blank

Miért éri meg kiszervezni és aktívan posztolni?

A vállalkozásoknak ma már nélkülözhetetlen a közösségi média aktív használata. Ez nem csak egy modern üzleti megközelítés, hanem egy eszköz az ügyfelekkel történő mélyebb kapcsolatok kiépítéséhez és könnyedebb kommunikációhoz. Az online jelenlét lehetővé teszi, hogy vállalkozások emberibb formában mutatkozzanak be, ami erősítheti a brandet és növelheti az ismertséget. A közösségi média párbeszédet teremt az ügyfelekkel, a gyors visszajelzést és reakciót lehetővé téve. Így a vállalkozások nemcsak termékeket kínálnak, hanem részei lehetnek egy valódi online közösségnek, ami megalapozza az ügyfelek bizalmát és hűségét.

A Value Management Network szakemberei már első lépésben segítenek kiválasztani a megfelelő közösségi média csatornát, terveket készítenek, amelyeket akár azonnal vagy előre időzítetten posztolnak, hogy sokkal előreláthatóbb legyen a vállalkozásod megjelenése és kommunikációja. 

Válassz egy platformot és szabd személyre!

Vállalkozásod számára szabhatod szolgáltatásainkat és rendszerünk annak megfelelően készít neked egy árat. My VMN fiókoddal könnyedén meg is rendelheted, szüneteltetheted vagy lemondhatod azokat! A teljes hatékonyság elérése érdekében javasoljuk nézz szét hirdetéskezelési szolgáltatásaink között is!

Mi tudjuk, hogy mi a menő instagram feed titka! Az Instagram a legnagyobb életkori leosztásban működő platform amit a 13 éves kortól egészen 55 éves korig aktívan használnak szórakozásra.

A Facebook nem ment még ki a divatból! Hazánkban  a 18 és 65 éves kor közötti közösség még aktívan használja információ megosztásra és hírek megismerésére is.

A Pinterest még mindig remek ihletforrásként szolgál nagyon sokak számára és felhasználói bázisuk napról, napra növekszik. A felhasználók medián életkora 40 év körül van.

Napjaink leggyorsabban fejlődő és egyik legnépszerűbb rövid videómegosztó portálja a TikTok, amit nagyrészt a 16-24 év közötti felhasználók használnak kikapcsolódásra.

A LinkedIn továbbra is népszerű platform a vállalkozók és az üzleti élet egyéb résztvevői körében. A LinkedIn felhasználói nagyrészt 25 és 44 éves kor között vannak. 

Az X (Twitter) továbbra is remek felület, ha nemzetközi piacra lépnél. A leggyakoribb 25 és 49 év közötti felhasználói szerteágazó érdeklődési körrel rendelkeznek.