Value Management Network

WakeUp Magazin kiemelés menete és használt rovatszínek | Value Management Network

WakeUp Magazin kiemelés menete és használt rovatszínek

Össze­gyűj­töt­tünk pár hasz­nos infor­má­ci­ót a cik­kek­ben talál­ha­tó kiemelt részek­hez kap­cso­ló­dó­an. Min­den cikk­ben szük­ség­sze­rű­en ki kell emel­ni bizo­nyos része­ket annak érde­ké­ben, hogy az olva­sót meg­fog­juk és elol­vas­sa a tar­tal­mat. Azon­ban minden­nek több mód­ja is léte­zik.

Mikor és mi alapján emeljek ki a cikkemben?

Az első kieme­lé­si szem­pont, ami­kor a cikk vala­mi nagy igaz­sá­got, fon­tos mon­da­ni­va­lót tar­tal­maz. A máso­dik pedig ami­kor vala­mi meg­hök­ken­tő, oda nem illő­nek tűnő dol­got eme­lünk ki. Az olva­sók elő­ször, a méré­sek alap­ján, álta­lá­ban a tör­de­lés­nél hasz­nált főcí­me­ket olvas­sák el, vala­mint a kiemelt idé­ze­te­ket és szí­nes hát­tér­rel ellá­tott része­ket.

Hogyan emeljek ki a cikkemben?

A cikk­ben több kieme­lé­si for­ma is léte­zik. Az első és leg­egy­sze­rűbb, ha kivas­ta­gí­tod a betű­ket, ami­re bil­len­tyű­pa­rancs is léte­zik: CTRL+B vagy COMMAND+B. Emel­lett gyak­ran alkal­maz­zuk a hát­tér­szín beál­lí­tást:

FONTOS: szín­nel kiemelt hát­tér SOHA NE tar­tal­maz­zon lin­ket, ugyan­is a cik­kek­ben elhe­lye­zett lin­ke­ket a rend­szer auto­ma­ti­ku­san a rovat­tal meg­egye­ző szín­re állít­ja, ami a rovat­ban hasz­nál­ha­tó kieme­lés szí­ne is, így olvas­ha­tat­lan lesz!

De nem rit­ka az az eset sem, ami­kor idé­ze­tet adunk meg egy-egy inter­jú­nál. Az idé­ze­ti sza­kasz bal olda­lon egy feke­te csí­kot jele­nít meg:

FONTOS: idé­zet ese­té­ben SOHA NE hasz­nálj hát­tér vagy betű­szí­ne­ket és SOHA sem­mi­lyen más kieme­lé­si for­mát NE hasz­nálj!

Adott rovatban használható kiemelések színkódjai

Az egy­sé­ges arcu­la­ti meg­je­le­nés elen­ged­he­tet­len ele­me a ugyan­azon szí­nek har­mo­ni­kus hasz­ná­la­ta. Így min­den rova­tunk­nak meg­van a meg­fe­le­lő szí­ne. A Wake­Up Maga­zin arcu­la­tá­nak meg­őr­zé­se érde­ké­ben nem ele­gen­dő csu­pán hason­ló szín­kó­dot hasz­nál­ni egy-egy eset­ben, hanem pon­to­san ugyan­azt a szín­kó­dot kell alkal­maz­ni min­den kieme­lés ese­té­ben. Eze­ket a szín­kó­do­kat az aláb­bi lis­ta tar­tal­maz­za:

Életmód rovatok esetében

Üzlet rovatok esetében

Kultúra rovatok esetében

Gasztronómia rovat esetében

Maradt még kérdésed?

Keresd fel ügyfélszolgálati kollégáinkat, akik a lehető leghamarabb a legjobb tudásuk szerint válaszolják meg a kérdéseidet.

Online ügyintézés a VMN-nél!

Intézd vállalkozásod ügyeit könnyedén otthonod kényelméből rendszereink segítségével. My VMN ügyfélfiókoddal könnyedén nyilvántarthatod és kezelheted vállalkozásod marketing, PR, HR és üzleti közösségi, valamint havi előfizetéseidet.